Denník vysťahovalca.

 domm

Denník vysťahovalca – Zima v Kanade

12. augusta
Nasťahovali sme sa do nášho nového domu v Kanade. Som taký šťastný. Je tu tak krásne! Hory sú nádherné. Neviem sa dočkať, kedy ich uvidím pokryté snehom.
14. októbra
Kanada. Najkrajšia krajina na svete. Lístie sa sfarbilo všetkými tými krásnymi odtieňmi žltej a oranžovej farby. Cestou som videl zopár jeleňov. Sú také pôvabné. Sú to najkrajšie zvieratá na svete. Toto musí byt raj. Milujem Kanadu.
11. novembra
Deň spomienok (Kanadský štátny sviatok). Čoskoro sa začne lov na jelene. Nemôžem pochopiť, ako niekto môže zabiť také krásne zviera. Dúfam, že čoskoro napadne sneh. Je tak nádherne.
2. decembra
Tejto noci napadol prvý sneh. Vstal som a uvidel všetko prikryté bielou prikrývkou. Je to ako na najkrajšej pohľadnici. Vyšli sme von, očistili schody a prístupovú cestu a potom sme sa guľovali (ja som vyhral). Keď prešiel snežný pluh, museli sme znovu odhrnúť sneh spred brány. Aká krásna krajina.  Milujem Kanadu.
12. decembra
V noci znovu sneh. Znovu prešiel pluh a nahrnul sneh pred bránu. Tu je naozaj krásne.
19. decembra
V noci znovu sneh. Nemohol som vyjsť s autom a ísť do práce. Tu je naozaj krásne, ibaže som už trošku unavený z lopatovania. Znovu ten posraný pluh.
22. decembra
Tieto biele hovná znovu padali celú noc. Už mám mozole od lopaty a aj chrbát ma bolí. Ten sviniar s pluhom akoby sa skrýval za rohom a iba čakal, kedy ja odhrniem sneh spred brány. Pluha!
25. decembra
Veselé posrané Vianoce! Ešte trochu toho posraného snehu. Ak sa mi niekedy dostane do rúk ten buzerant s pluhom, zabijem ho. Šlak aby ich trafil, prečo nesypú viac soli na cesty, aby sa sneh skôr roztopil.
27. decembra
V noci znovu sneh. Už tri dni nevychádzam z domu, ledva aby som odhrnul sneh zakaždým, keď prejde pluh. Nemôžem nikam ísť, auto zapadlo do kopy, pred bránou a je aj chladno. Hovoria, že tejto noci napadne nových tridsať centimetrov tých hovien.
28. decembra
Predpoveď nevyšla. Napadlo pol metra. Ak to takto bude pokračovať, neroztopí sa do leta. Už aj pluh zapadol a ten buzerant si prišiel odo mňa pýtať lopatu. Povedal som mu, že sa mi zlomilo už šesť lopát  pri odhrabovaní tých hovien spred brány, ktoré tam on natrepal. Málo chýbalo, aby som mu nerozbil hlavu.
4. januára
Konečne som sa dostal z domu. Bol som v predajni kúpiť trochu jedla a keď som sa vracal, vrazil som autom do jeleňa. Na aute škoda za tritisíc dolárov. Tá háveď mala byt pobitá. Všade ich je. Čo ich poľovníci nepostrieľali v jeseni!
3. mája
Bol som s autom v servise. Neuveriteľné, ako zhrdzavelo od tej posratej soli, ktorú všade rozsýpajú.
10. mája
Sťahujem sa na Floridu. Nemôžem pochopiť , ako niekto normálny môže žiť v Kanade.

LIST OD MATKY:

Drahý syn, píšem pomaly, pretože viem, že nedokážeš rýchlo čítať. Už nebývame tam, kde predtým.Tvoj otec sa dočital, že dopravné nehody sa najčastejšie stávajú v okruhu 20 km od domova, a tak sme sa presťahovali. Nemôžem Ti napísať nové čislo domu, pretože ho bývali majitelia odmontovali a vzali so sebou, aby nemuseli meniť adresu. Všetko je v novom dome veľmi pekne. Aj práčku máme, ale nie je celkom v poriadku. Dala som do nej šaty, zatiahla za retiazku a odvtedy som ich nevidela. Počasie tu nie je najhoršie, minulý týždeň pršalo len dvakrát. Najprv tri dni a potom štyri. Posielam ti kabát, ktorý si chcel, ale otec vravi, že balík by bol pre gombíky príliš ťažký, tak som ich odrezala. Nájdeš ich v ľavom vrecku. Aby som nezabudla, Tvoja sestra dnes ráno porodila, len ešte nevieme, čo to je. Takže Ti zatiaľ nemôžem povedať, či si strýko alebo teta. Inak sa nedeje nič mimoriadne, všetko je po starom. Tvoja milujúca matka.
P. S.: Chcela som dať do obálky aj peniaze, ale bola už zalepená.

Inzerát: Predám ženu! Rok výroby 1975, málo jazdená, udržovaná, bielej farby, 2x airbagy, komplet v koži, priame vstrekovanie, málo žere, spoľahlivá! Skúšobná jazda a sada gúm zadarmo!
Inzerát: Predám moje skazené detstvo! Zn: Po dátume spotreby.
Inzerát: Nie som pekný ako Brad Pitt, nie som rýchly ako Jean-Claude Van Damme, nemám pozadie ako Mel Gibson, nie som bohatý ako Bill Gates, ale VIEM LÍZAŤ AKO LASSIE!!!
Inzerát: Predám tri klince, tŕňovú korunu a kríž. Zn: Končím.
Inzerát: Predám vilu pri Černobyle. ZN: Samota istá.
Inzerát: Predám po nebohom manželovi obuv a ošatenie. Zn.: Volné asi za tri týždne.
Inzerát: Sympatický notorik hľadá sponzora.
Inzerát: Doopatrujem starších ľudí. Značka: V rekordne krátkom čase.

Heslo budúceho týždňa: Každé ráno zjedz žabu, nič horšie sa ti už nestane!

autor: priatelia na nete

ilustračný obrázok: http://maarfy.blog.cz/rubrika/srandicky/3

Pridaj komentár